❤پست 30❤عسکـ ـ ــــــآی مــטּ و آטּ !!!

ⶐ ੂ دُخملـــ تُوچُولُــ ــو َ& آقْــ ــ ــا پِسَــلـــهـ ੂⶐ

ـ ــ ـ ـ ــ Z خیــ ــ ـلی دوست دالَم Aـ ـ ـ ـ ـ

 

شیلآمیــــــــــ ـ ــــ از درون اعمآقه دلهـــــــ عآشخمــــــــــــــــ!!!

لمز داله و متاسفآنه لمزش بهــ کسی داده نی شهـــــــــ

 

 

پآیآنــ ـ ــ ـ ــــــــــــ

 

لفطا تقاضا نکنین!!!

شرمندگی شما مانع کسب میشود!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
آ آ نی شهـــــ آقآهی میتوشتم اگهــ بگمـــ نی شهـــ
  هـِـِـ__ ــ__ــی وآسه به هم رسیدنمون صلوآت بفرس

نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت9:10---18 شهريور 1391
اااا خانومی داشتیم خو منم دهر میکنم میلم اصلا خو به کی میدی پ؟

sara
ساعت15:46---16 شهريور 1391
چلاااااااااااااا؟
پاسخ:سون آقآهی دوفته ندمــــــــــــــــ


sara
ساعت10:45---15 شهريور 1391
لمژ بده بینمممممممممممممممممممممممم
پاسخ: نی شه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه


مریم
ساعت14:28---13 شهريور 1391
سلااااام مجدد
من کااااااری ندارم!
من رمز میخوااااام یالااااااااااااااااااا!
اگه ندی می شینم تو وبت گریه میکنم هااااااا
اگه بهم رمز ندی به هرکی که بیاد واسه بازدید میگم این خانومی با ما نامهربونی می کنه..بگم؟ بهشون بگم؟
میدی؟
نمیدی؟


مریم
ساعت12:53---13 شهريور 1391
من تو را باز کجا خواهم یافت جز در اندیشه خویش...

و به جز قصه ی هجران و شکیب...

چیست افسانه ی عمر؟

سلاااام خانومی گلم.خوبی؟

دلم برات کلی تنگیده
این آدرس وب جدیدمه
اولین کسی که لینک شد تو بودی عزیزم
منتظر حضور پرمهرت هستم
بووووووس.باااااای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:,| 22:45| دُخمَلِ توچولــــ ــــ ــــــ ـــــــــو|

Design by KHanOomi